Säg det i toner

Publicerad
2012-03-16
Skribent
Josefin Nässlander
Ämnen
Produktmedia

Det händer mycket nu hos Merxteam – inte minst när det gäller förädlingstekniken för muggar.

– Vi har smygprovat tidigare med sandlästring och det har fallit mycket väl ut, så nu lanserade vi det på den stora kundgruppen i samband med PRomotion Expo i Jönköping. Med den här tekniken kan man göra kundunika muggar och glas, berättar Nicklas Dahlberg.
– Samma sak gäller med flocktryck, som gör att muggarna verkligen sticker ut för profilmarknaden.

Merxteam

Merxteam är dessutom väldigt stolta över att man numera också är ISO-certifierade, vilket innebär en ökad trygghet för deras kunder och samarbetspartners – inte minst när de jobbar med framförallt större företag och stat/kommun.

Man har också en ny app, som finns att ladda ner på Android Market, som gör det möjligt för kunden att få tillgång till information dygnet runt – bra för alla som är på resande fot. Här får man tillgång till både lagerstatus, priser mm. Den lättarbetade appen från Merxteam ger en ännu högre servicegrad kring produkterna gentemot kundernas kunder.

– Vi på Merxteam gasar på ordentligt nu. Det ska vara roligt och stimulerande att arbeta med oss och ha oss som en stark samarbetspartner med hög servicegrad och bra trygghet, avslutar Nicklas Dahlberg.

En annan nyhet är att man har fått ner produktionstid för tryck från 3-4 veckor efter godkänt korrektur till 2 veckor.

Årets Profilprodukt får bli munspelen. Då lägger man till ett nytt perspektiv i sinreklamen, så man också stimulerar hörseln. Ljud väcker intresse och uppmärksamhet.

Merxteam munspel