Då vi ska undvika större arrangemang och liknande, kördes årets Education Day samt galan Promotionbiet via webblänk, helt digitalt, i år.
De enda som var på plats vare; ljud- och TV-team, 4 personer från SBPR samt 2 föreläsare.
Totalt sett var det 154 IP-adresser som var uppkopplade, varav 107 IP-adresser var uppkopplade under hela programmet. SBPRs VD Kjell Harbom gissar på att det var ca 200 personer som följde dagen online.
PromotionBiet Prisutdelning
Som avslutning på Education Day avslöjades vinnarna i PromotinonBiet 2019.
(Priserna delades ut dagen efter Education Day, i och med att man inte fick hålla en fysisk gala).
Årets Leverantör 2019 gick till Xindao
Även MEC Gruppen och Vinga of Sweden var nominerade.
Priset som Årets Återförsäljare 2019 gick till Masterdesign
Även Profilservice.se och Reklamproffsen var nominerade.
Årets Hållbarhetspris 2019 tilldelas Rådet för Hållbar Produktmedia.
Även PF Concept och Neutral var nominerade.
Årets Kampanj 2019 tilldelas Olsson & Co för sin kampanj med Comfort Hotels.
Även FF Profilreklam och Prevox var nominerade.
Även HW Svensk Reklamscreen och Passet Screen AB var nominerade
Fotona kommer från Kjell Harbom, detta tackar vi för
(Uppdaterat 2020-11-12 09:33, priserna delades ut dagen efter Education Day och inte i förväg, vilket stod tidigare)
…