Nytt samarbete för 4Sign   Jonas Albinsson och JJ Hendriks

Nytt samarbete för 4Sign

Publicerad
2020-09-22
Skribent
Redaktionen
Ämnen
Print & mer

Under hösten inleddes ett nytt samarbete mellan profileringskedjan 4Sign och leverantören Signcom.
Det här är 4Signs andra samarbete som inletts i år. Vi rapporterade om att de påbörjade ett samarbete med Team Workwear i juni.

– 4Sign jobbar kontinuerligt med att etablera samarbeten som skapar värde och utvecklar vår verksamhet, berättar Jonas Albinsson, Kedjeledare på 4Sign.
– Det breda sortiment som Signcom kan erbjuda 4Signkedjan ger oss möjlighet att ytterligare vässa vårt erbjudande och stärka konkurrenskraften för framtiden .

Målsättningen är att dra nytta av varandras erfarenheter. Därmed ska man optimera respektive bolags sortiment och erbjudande till absolut toppklass.
Med samarbetet följer också möjligheter till utveckling och ett bredare koncept. Ett mål är även att bidra till ett ökat fokus på mer miljömedvetna alternativ, något som man hoppas kommer gynna hela branschen.

– Detta samarbete ger båda parter stora möjligheter till utveckling. Vi på Signcom får direkt återkoppling och utvärdering av funktion och användningsområden för nya produkter, säger JJ Hendriks på Signcom Group.
– 4Sign får fördel av såväl volymer som bevakning av nyheter från existerande och nya leverantörer, alla ledande inom sina respektive områden.

4Sign är en rikstäckande fackkedja med 17 anslutna företag som alla erbjuder ett komplett sortiment inom profilering. Från skylt och fordonsdekor till profil och mässa.
Signcom är en av de ledande leverantörerna av maskiner, förbrukningsmaterial och tillbehör, för allt inom skylt- och storbildsframställning. Signcom är en del av Igepa Group och finns i Sverige, Norge, Finland och Danmark.