Fokus på Fespa China 2014

Publicerad
2014-06-24
Skribent
Eric Windahl

Efter framgångarna med Fespa China 2013 i Shanghai är fokus inställt på Fespa China 2014 på en ny plats; Guangzhou Pazhou Poly World Trade Center den 19-21 november.

Över 9 500 besökare deltog i 2013-utställningen och de kom från olika 77 länder. Årets evenemang är på väg att bli ännu större med ledande varumärken som bl a Epson, Mimaki, Reggiani, MS, Inkwin, Monti Antonio, Cham-koncernen och Zünd .

Kampanjtemat för Fespa China 2014 är; Utveckla affärer med innovativ print. Med ca 30 000 kvm i utställningsyta kommer evenemanget att visa upp de senaste branschnyheterna, produktinnovationer och ett samlat innehåll som hjälpa tryckerierna till ytterligare framgång.

Nigel Steffens på Fespa säger;

– Vi är glada över att återvända till Kina och till en ny plats som Guangzhou .
– Vi ser fram emot att se denna mässa expandera år efter år och locka en växande regional publik.

Fespa China arrangeras i partnerskap med China ScreenPrint och Graphic Imaging Association (CSGIA).
Fespa China 2014 har en hemsida, som nu är live på engelska och kinesiska; www.fespachina.com

SM414 Fespa China