Dryckesaktören börjar med snacks

Dryckesaktören börjar med snacks

Publicerad
2022-05-03
Skribent
Redaktionen
Ämnen
Produktmedia

Efter drygt 20 år som leverantör av profilerad dryck, utökar Add Value nu sortimentet med godis och snacks.

Totalt handlar det om sju burkar med olika produkter, där man trycker kundens budskap på locken.

– Snacks i burk kommer bli ett roligt och välkommet tillskott i vår portfölj. Vi har länge sneglat på detta och tycker nu att tiden är helt rätt. Var och en mumsar på sitt eget snacks, i sin egen burk helt enkelt, kommenterar Katharina Norborg, säljare på Add Value.
– Individanpassat, säkert och hygieniskt. Detta är produkter som ligger rätt, nu när vi på ett försiktigt sätt öppnar upp igen.

Med det nya sortimentet adderar leverantören ett nytt ben att stå på och här tänker man på ett erbjudande, som kan passa till konferenser, hotell, event, mässor eller ett vanligt barhäng.
Add Value är systerföretag till Saturnus AB, ett dryckesföretag i Malmö med över 125 års erfarenheter av drycker och en av Sveriges största producenter av glögg.