På Sverigetour med PWA

På Sverigetour med PWA

Publicerad
2022-02-11
Skribent
Redaktionen

Tre städer, 23 utställare och massor av nyheter inom produktmedia. Det står på schemat, när branschorganisationen PWA packar ihop en del av medlemsföretagen och beger sig ut på en tur till Sveriges tre största städer.

– När vi var tvungna att flytta fram januari-mässan till augusti, kände vi ändå att det skulle vara bra, om vi kunde göra något för våra medlemmar under våren, berättar Maria Olsson, projektledare på PWA.
– Det var väldigt många som snabbt hörde av sig och ville vara med på det här, vilket känns jättebra. Samtidigt är det inspirerande att äntligen få göra något tillsammans, en slags uppstart och vara ute och träffa företagen igen.

Datum och plats
15 mars; Stockholm – Stockholm Waterfront Congress Centre
17 mars; Göteborg – Clarion Hotel Post
22 mars; Malmö – Malmö Arena

För att registrera sig så gör man det via den här länken;
https://nordicprofilefaironline.com/pwapromotionontour/

Vidare kommer man, 14 dagar efter roadshowen, att kunna boka in digitala möten med säljarna som man har träffat. Dels för att kunna se presentationer en gång till, dels om man inte hann se och titta hos alla utställare när man var på plats.
Samtidigt laddar PWA, tillsammans med Elmia, för fullt med planeringen av Nordic Profile Fair Hybrid, som i vanlig ordning arrangeras vecka 33; den 17-18 augusti. Till denna upplaga utlovas nyheter.

Klara utställare på roadshowen;

  • AddUPcard
  • Borgstena of Sweden
  • Buxbom
  • Dahléns konfektion
  • Emballator
  • Falk&Ross
  • Fruit Distribution
  • Halmstads handelshus
  • Headwear Scandinavia
  • ID Identity
  • Ingli Sweden
  • L-Shop-Team
  • Midocean
  • MEC Profil
  • Neutral
  • Plastprint
  • Portia
  • Promotiv
  • PTS Askeroth
  • Stilo Skandinaviska
  • Stricker
  • Tee Jays
  • Zebro