Slutkundsmässan växer   Mässplan den 23 augusti 2021

Slutkundsmässan växer

Publicerad
2021-08-24
Skribent
Redaktionen

Behovet av att träffas fysiskt växer sig allt större, vitnar mässarrangören Live Expo om. Man uppger att bokningarna strömmar in och väljer därför att utöka mässhallen på Kistamässa.

Mässan Profil & Promotion, som riktar sig till slutkunder, arrangeras den 23-24 februari på Kistamässan utanför Stockholm. Tryck- och profilföretagen Swagg, WDP Profilservice, Dahléns Konfektion, NeH Reklam, FF Profilreklam, T-Spot Textiltryck och Masterdesign är redan nu bokade som utställare.

– Här kommer du ha möjligheten att lyfta ditt företag och träffa potentiella kunder, samarbetspartners och viktiga beslutsfattare som kan vara en del av din verksamhets utveckling. Nyckelpersoner som du annars inte hade fått träffa. Under dessa två dagar förvandlas Kistamässan till den viktigaste samlingspunkten för branschen, skriver arrangören i ett mailutskick.

Mässan arrangeras parallellt med 6 andra mässor; Möten och Events, Mark Tech Expo, Event Production, Retail Expo och e-Commerce Expo. Bland talare på scen finns Anne-Marie Byrne från Google; Rickard Lyko, VD på Lyko och Pernilla Nyrensten, VD på Revolutionrace.