Samarbete med handbollskuppen

Samarbete med handbollskuppen

Publicerad
2019-12-16
Skribent
Redaktionen
Ämnen
Produktmedia

Nu står det klart att NeH Reklam har inlett ett långsiktigt samarbete med Partille Cup, världens största handbollsturnering. Inom ramen för samarbetet ska NeH bistå med helhetsansvar för produktprofilering och merchandise, samt en god event miljö på samtliga samlingsplatser.

– Att få vara en del och bidra till detta positiva evenemang, som för samman barn från hela världen, är mycket stimulerande, säger Peter Hultqvist, försäljningschef på NeH.
– Ett evenemang som Partille Cup är så mycket mer än idrott och vi vill med Partille Cup, utveckla detta fantastiska evenemang och leverera fler upplevelser för alla deltagare och åskådare.

Genom en attraktiv kollektion av profilprodukter och kringtjänster vill man skapa fler minnen för turneringen.

– Vi är mycket glada över samarbetet med Neh. Tillsammans kommer vi lyfta vår produktprofilering och merchandise till en helt ny nivå, säger Fredrik Andersson, generalsekreterare för Partille Cup.
– Sortiment och utformning kommer att bli helt unikt bland handbollsturneringar. Ser verkligen fram mot att få presentera allt för våra deltagare i sommar.

Handbollsturneringen kommer avgöras mellan den 29 juni och 4 juli, sommaren 2020.