Branschens Promotionmässa

Publicerad
2013-06-19
Skribent
Josefin Nässlander

Promotionmässan på Kistamässan den 13-15 augusti arrangeras i tätt samarbete med SBPR och PWA, vilket innebär att branschen är med och utformar mässan. Promotionmässan är en långsiktig satsning med en stabil och attraktiv plattform för både återförsäljare och leverantörer. De träffas, nätverkar och gör affärer.

Johanna Holmudd.Foto:Eric Roxfelt / 2013-01-29
Johanna Holmudd.

Promotionmässan kommer i år även att erbjuda flera föreläsningar med talare inom ämnen som försäljning, trender och sociala medier. I samband med mässan anordnas ett releaseparty. Och efter mässans stängning på onsdagen 14 augusti blir restaurang Undici en samlingspunkt för mässans deltagare – en mötesplats för att föra samtalen och diskussionerna vidare.

– Vi känner att intresset för Promotionmässan är stort. Vi märker av både nyfikenhet och entusiasm hos dem vi pratar med om mässan.
– Och det är väldigt viktigt att vi arbetar tätt ihop med branschen i utformandet av mässan, säger Johanna Holmudd, projektledare för Promotionmässan.